-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Bij welke organisatie
Verzekeringskracht biedt afwisselende en uitdagende opdrachten binnen de verzekeringsbranche. Samen één doel voor ogen, namelijk de juiste verzekeringskracht op de juiste plek met een optimale inzet. Dit hangt nauw samen met het plezier en de voldoening die jij als professional uit een functie haalt. De manier waarop wij de professionals matchen met de wensen van onze opdrachtgevers maakt de kracht van Verzekeringskracht. Plezier in je werk zorgt voor een positieve benadering en een beter resultaat. De kracht van samen is de drive om het beste uit onszelf te halen en succesvol te zijn. Verzekeringskracht is dé werkgever in verzekeringen waar jij als medewerker en de opdrachtgever centraal staan.
Daar sluit een professionele en persoonlijke begeleiding en ontwikkeling perfect op aan. Bij Verzekeringskracht word je vanaf het eerste contact begeleid gedurende de procedure en word je gecoacht tijdens de opdracht. Wij faciliteren regelmatig opleidingen, passend bij jouw vak, niveau en behoefte.
Verzekeringskracht is onderscheidend en wij doen het samen met jou. We zijn geïnteresseerd in jou en denken met je mee. Onze persoonlijke benadering, korte lijnen, snel schakelen en ons luisterend oor maken Verzekeringskracht de juiste werkgever. Samen vormen we een sterk team en begeleiden wij jou en de opdrachtgever naar de optimale match.
Opdrachtgever
Onze opdrachtgever is een Nederlands familiebedrijf met het hoofdkantoor in Apeldoorn. Hun core business is het ontwikkelen van vakantieparken, de verkoop van vakantiewoningen aan particulieren en zakelijke beleggers en de verhuur daarvan aan particuliere en zakelijke gasten gedurende het gehele jaar. Zij zien het als hun missie om de aankoop van vakantiewoningen door particulieren en investeerders en de verhuur aan particuliere en zakelijke gasten in alle facetten tot een unieke verrassende en aangename ervaring te maken.
De uitdaging
In deze functie ben je de schakel tussen het inkoop team en de afdelingen en parken waarmee we samenwerken. Je zorgt voor een juiste administratieve afhandeling van contracten en bent het eerste aanspreekpunt voor operationele vragen vanuit de parken en afdelingen met betrekking tot leveranciers, contracten, systemen en het inkoopbeleid. Daarnaast help je het inkoop team om kostenbesparende, gast ervaring verhogende, risico verlagende en/of verduurzamende initiatieven te identificeren. Je helpt het team om deze initiatieven succesvol te voltooien.
Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zullen zijn;
- Eerste aanspreekpunt binnen de opdrachtgever voor vragen (vanuit de parken en de afdelingen) over leveranciers, contracten, het inkoopbeleid, systemen en overige algemene inkoop gerelateerde onderwerpen.
- Ondersteuning bij de implementatie en uitrol van verschillende inkoop systemen (Contract Management / Purchase-to-Pay / etc.)
- Onderhouden van deze inkoop systemen en ondersteuning bieden aan de eindgebruikers.
- Ondersteunen van de Category Managers bij de implementatie van contracten.
- Monitoren van uitgaven en ervoor zorgen dat collega'ss bestellen bij gecontracteerde leveranciers om ervoor te zorgen dat we gebruik maken van onderhandelde voorwaarden (verminderen Maverick uitgaven).
- Signaleren en delen van kostenbesparende, efficiëntie en/of gast ervaring verhogende of verduurzamende mogelijkheden.
- Informatie verzamelen over en rapporteren van de prestaties van leveranciers.
- Uitvoeren van ongecompliceerde inkoop processen, ondersteund door een Category Manager
- Ondersteuning bieden aan inkoopteam en/of zelfstandig oplossen van inkoop gerelateerde problemen.
Wat vragen wij
In deze dynamische omgeving zijn we op zoek naar iemand die proactief is, communicatief sterk en ervaring heeft binnen een inkoop- of financiële afdeling. Je bent positief ingesteld en weet de juiste prioriteiten te stellen. Je krijgt energie van het feit dat je veel impact kunt hebben binnen onze diverse organisatie. Je bent analytisch sterk en hebt oog voor detail.
Daarnaast beschikt onze ideale kandidaat over de volgende vaardigheden en/of kwalificaties:
- Is bedreven in Microsoft Office;
- Beschikt over sterke communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels;
- Heeft ervaring binnen een inkoop of financiële afdeling;
- Heeft eerder gewerkt met Procure-to-Pay tools en Contract Management tools;
- Heeft ten minste een MBO opleiding, bij voorkeur een HBO opleiding afgerond.
Wat bieden wij
Bij onze opdrachtgever krijg je ruimschoots mogelijkheden voor persoonlijke inbreng en ontwikkeling. De organisatie en inhoud van van deze uitdagende functie zijn volop in ontwikkeling, waardoor er steeds uitdaging is. Daarbij krijg je volop de mogelijkheid om trainingen en opleidingen te volgen. Voor jouw inspanningen ontvang je een mooi salaris en daarbij behorende arbeidsvoorwaarden. Het is natuurlijk ook mogelijk om tijdelijk meer te werken. Dit kan zowel thuis als op kantoor.
Nieuwsgierig? Neem gerust contact op of solliciteer!!