Terug naar overzicht
  • Plaats

    Hoogeveen

  • Gepubliceerd op

Bij wat voor organisatie

Verzekeringskracht biedt afwisselende en uitdagende opdrachten binnen de verzekeringsbranche. Samen één doel voor ogen, namelijk de juiste verzekeringskracht op de juiste plek met een optimale inzet. Dit hangt nauw samen met het plezier en de voldoening die jij als professional uit een functie haalt. De manier waarop wij de professionals matchen met de wensen van onze opdrachtgevers maakt de kracht van Verzekeringskracht. Plezier in je werk zorgt voor een positieve benadering en een beter resultaat. De kracht van samen is de drive om het beste uit onszelf te halen en succesvol te zijn. Verzekeringskracht is dé werkgever in verzekeringen waar jij als medewerker en de opdrachtgever centraal staan.

Daar sluit een professionele en persoonlijke begeleiding en ontwikkeling perfect op aan. Bij Verzekeringskracht word je vanaf het eerste contact begeleid gedurende de procedure en word je gecoacht tijdens de opdracht. Wij faciliteren regelmatig opleidingen, passend bij jouw vak, niveau en behoefte. 

Verzekeringskracht is onderscheidend en wij doen het samen met jou. We zijn geïnteresseerd in jou en denken met je mee. Onze persoonlijke benadering, korte lijnen, snel schakelen en ons luisterend oor maken Verzekeringskracht de juiste werkgever. Samen vormen we een sterk team en begeleiden wij jou en de opdrachtgever naar de optimale match.

Opdrachtgever

Deze functie is in een ontzettend leuk team waarbij je een informele werksfeer ervaart, verantwoordelijk bent voor je eigen interne klantens en jouw initiatieven en ideeën worden gewaardeerd.

Als Adviseur Kwaliteit en Proces ben je verantwoordelijk voor de interne beheersing van de processen in Nederland.

Bij onze opdrachtgever zijn zij betrokken, betrouwbaar, deskundig en ondernemend. Dit doen zij door elkaar te helpen hun doelstellingen te halen, afspraken na te komen, zowel vakinhoudelijk als persoonlijk te blijven ontwikkelen en initiatief te nemen om hun werkprocessen en dienstverlening steeds verder te optimaliseren.

De uitdaging

Breng jij de beheersing van risico’s naar een hoger niveau? Dan ben jij de controlerende en adviserende kracht die wij zoeken voor de 1e lijnmanagers. Deze managers leiden afdelingen zoals commercie, schade, financiën en informatievoorziening. Jouw expertise ligt vooral bij informatievoorziening (IV), waar de Good Practice Informatiebeveiliging van De Nederlandse Bank (DNB) en de nieuwe wetgeving DORA geen geheimen voor jou kennen.

Je voert 1e lijn controles uit om te controleren of de risico’s goed beheerst worden. Dit doe je door de effectiviteit van de beheersmaatregelen uit het In Control Framework te evalueren. De resultaten van je controles, het bewijsdossier en je bevindingen bespreek je met collega's van Business Risk Management en de opdrachtgever. Daarna leg je alles vast en rapporteer je aan de verantwoordelijke 1e lijnmanagers en een lid van de Raad van Bestuur. Indien nodig help je bij het uitwerken van acties. Je monitort de voortgang via het actiemanagementsysteem.

Je schakelt moeiteloos tussen operationeel en tactisch niveau en fungeert als verbindende en coördinerende schakel tussen de 1e lijn managers, Business Risk Management, 2e lijn (Risk Management en Compliance) en 3e lijn (Internal Audit).

Wat vragen wij

Passie en ambitie om in deze veranderde wereld samen als organisatie veilige producten en diensten te leveren. Onze Opdrachtgever is dé verzekeraar die de klant centraal stelt. Wij zoeken een ervaren, proactieve en gedreven professional op het gebied van het uitvoeren van 1e lijn controles. Daarnaast heb jij:

  • HBO werk,- en denkniveau
  • Minimaal 3-5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
  • Kennis van financiële dienstverlening, processen en systemen (bv. JIRA, Cerrix)
  • Kennis van Informatie Communicatie Technologie (ICT)
  • Kennis van en ervaring met de DNB Good Practice Informatiebeveiliging (GP IB) en DORA
  • Een enthousiaste, daadkrachtige, constructieve en goed samenwerkende adviseur die controles  kan uitvoeren
  • Een collega die van nature mensen gemakkelijk in beweging krijgt en die gesprekspartner is voor zowel managers als medewerkers

Wat bieden wij

Onze Opdrachtgever biedt een zelfstandige, uitdagende functie met veel ruimte voor eigen initiatief in een professionele werksfeer. Gezien de goede positie van de organisatie kent men uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden en mogelijkheden tot het volgen van vakgerichte trainingen.

  • Een brutosalaris van minimaal € 3.796,- en maximaal € 5.423,- (op basis van 38 uur), afhankelijk van ervaring
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% (= volledige 13e maand) en een vakantietoeslag van 8%
  • 152 wettelijke verlofuren en 48 bovenwettelijke verlofuren (op basis van een 38-urige werkweek)
  • Een jaarcontract met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd
  • Een premievrij pensioen
  • Laptop en telefoon
  • Een goede thuiswerkregeling, die het mogelijk maakt om 60% van je werkweek tijd- en plaats onafhankelijk in te delen
  • Een uitdagende functie waarin ruimte is voor jouw expertise en je kunt bouwen aan een professionele functie
  • Ruimschoots mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling
  • Een ruim aanbod op het gebied van opleidingen
  • Mogelijkheden om te werken aan je vitaliteit door onder andere sporten met korting

Nieuwsgierig? Neem gerust contact op of solliciteer!!

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures