-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Bij welke organisatie
Verzekeringskracht biedt afwisselende en uitdagende opdrachten binnen de verzekeringsbranche. Samen één doel voor ogen, namelijk de juiste verzekeringskracht op de juiste plek met een optimale inzet. Dit hangt nauw samen met het plezier en de voldoening die jij als professional uit een functie haalt. De manier waarop wij de professionals matchen met de wensen van onze opdrachtgevers maakt de kracht van Verzekeringskracht. Plezier in je werk zorgt voor een positieve benadering en een beter resultaat. De kracht van samen is de drive om het beste uit onszelf te halen en succesvol te zijn. Verzekeringskracht is dé werkgever in verzekeringen waar jij als medewerker en de opdrachtgever centraal staan.
Daar sluit een professionele en persoonlijke begeleiding en ontwikkeling perfect op aan. Bij Verzekeringskracht word je vanaf het eerste contact begeleid gedurende de procedure en word je gecoacht tijdens de opdracht. Wij faciliteren regelmatig opleidingen, passend bij jouw vak, niveau en behoefte.
Verzekeringskracht is onderscheidend en wij doen het samen met jou. We zijn geïnteresseerd in jou en denken met je mee. Onze persoonlijke benadering, korte lijnen, snel schakelen en ons luisterend oor maken Verzekeringskracht de juiste werkgever. Samen vormen we een sterk team en begeleiden wij jou en de opdrachtgever naar de optimale match.
Opdrachtgever
Onze opdrachtgever is een oer-Nederlands familiebedrijf met het hoofdkantoor in Apeldoorn. Hun core business is de ontwikkeling van vakantieparken, de verkoop van vakantiewoningen aan particulieren en zakelijke beleggers en de verhuur ervan aan particuliere en zakelijke gasten.
De uitdaging
Als Medewerker Aftersales ben je verantwoordelijk voor het optimaal begeleiden, informeren en ondersteunen van nieuwe vakantiewoningeigenaren. In deze uitdagende functie ben jij hét aanspreekpunt voor diverse interne en externe afdelingen. De koper vertrouwt volledig op jouw expertise in de complete customer journey. Deze customer journey begint bij de contractondertekening en eindigt aan de oplevering van de woning. Je bent administratief verantwoordelijk voor een goede afhandeling en je schakelt snel met externe leveranciers, zoals notarissen, projectontwikkelaars en meubelleveranciers. Geen dag is hetzelfde omdat jij je bezighoudt met verschillende uiteenlopende dossiers!
Je komt te werken op het mooie kantoor midden in de natuur. Hier zitten alle afdelingen van Property Sales gevestigd. Je maakt onderdeel uit van een gedreven en dynamisch team waar veel bedrijvigheid is maar waar je zelf het initiatief toont. Successen worden hier gevierd en ook wordt de werkweek vaak afgesloten met een vrijdagmiddag borrel. Hardwerken en plezier maken gaan hier hand-in-hand. Door de nauwe samenwerking en openheid naar elkaar, leer je veel van elkaar en kun jij op die manier jouw competenties naar het volgende niveau tillen. Samen met de andere collega's van de afdeling weten jullie het verschil te maken voor de eigenaren van de nieuwe vakantiewoningen!
Wat vragen wij
Door jouw punctuele en gestructureerde werkwijze weet jij goed overzicht te bewaren. Je kan goed onder druk werken en bent stressbestendig. Daarnaast ben je sociaal en kan je goed in teamverband werken.
- MBO+/ HBO werk- en denkniveau;
- Ervaring in een commerciële binnendienst of aftersales is een pre;
- Goede beheersing van de Nederlandse taal;
- Goede beheersing van de Engelse taal is een pre;
- Goede beheersing van de Duits taal is een pre;
- Fulltime beschikbaar (38 uur).
Wat bieden wij
Een functie met kans op een vaste baan. Onze opdrachtgever staat garant voor een uitdagende, vakkundige en afwisselende baan binnen een groeiend bedrijf, met een open en informele bedrijfscultuur. De arbeidsvoorwaarden zijn daar passend bij. Zo bieden zij 25 vakantiedagen per jaar aan op basis van een fulltime dienstverband (38 uur), 8% vakantiegeld en personeelskorting tijdens een verblijf op een vakantiepark.