-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Bij welke organisatie
Verzekeringskracht biedt afwisselende en uitdagende opdrachten binnen de verzekeringsbranche. Samen één doel voor ogen, namelijk de juiste verzekeringskracht op de juiste plek met een optimale inzet. Dit hangt nauw samen met het plezier en de voldoening die jij als professional uit een functie haalt. De manier waarop wij de professionals matchen met de wensen van onze opdrachtgevers maakt de kracht van Verzekeringskracht. Plezier in je werk zorgt voor een positieve benadering en een beter resultaat. De kracht van samen is de drive om het beste uit onszelf te halen en succesvol te zijn. Verzekeringskracht is dé werkgever in verzekeringen waar jij als medewerker en de opdrachtgever centraal staan.
Daar sluit een professionele en persoonlijke begeleiding en ontwikkeling perfect op aan. Bij Verzekeringskracht word je vanaf het eerste contact begeleid gedurende de procedure en word je gecoacht tijdens de opdracht. Wij faciliteren regelmatig opleidingen, passend bij jouw vak, niveau en behoefte.
Verzekeringskracht is onderscheidend en wij doen het samen met jou. We zijn geïnteresseerd in jou en denken met je mee. Onze persoonlijke benadering, korte lijnen, snel schakelen en ons luisterend oor maken Verzekeringskracht de juiste werkgever. Samen vormen we een sterk team en begeleiden wij jou en de opdrachtgever naar de optimale match.
Opdrachtgever
Onze opdrachtgever is een online schadeverzekeraar die alles net even anders doet dan anderen. In een jong, groeiend, 100% online bedrijf dat altijd vooruitkijkt en leeft voor nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Een bedrijf dat verzekeren elke dag eerlijker, slimmer en makkelijker maakt voor haar klanten en trots is op de super innovatieve IT-afdeling vol wizards en slimmeriken.
De uitdaging
Een leuke baan bij een verzekeraar? Dat kan! Onze opdrachtgever is namelijk niet ‘zomaar’ een verzekeraar. Zij zijn de omdenker die alles net even anders doet, werken 24/7 aan hun slimme selfservice technologie en geven hun klanten geld terug dat zij niet nodig hebben. Hun cultuur is open, de lijnen kort en ze werken hard. Ze luisteren naar wat jij te zeggen hebt, halen elke dag het beste uit elkaar en hun mooie bedrijf én geven je alle ruimte om te leren en te groeien. Dus ben jij een aanpakker en heb je zin om mee te bouwen aan hun waanzinnige (inter)nationale platform? Dan passen jullie misschien wel perfect bij elkaar.
Als medewerker Customer Services beantwoord je algemene klantvragen (via e-mail, social media of live chat) en ondersteun je klanten om zelf online hun verzekering te regelen. Daarbij heb je altijd een hoge klanttevredenheid en lage kosten voor ogen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant, met uitzondering van schadevragen. Daarnaast werk je continu aan verbetering van de werkprocessen en/of producten.
Wat vragen wij
- MBO/HBO werk- en denkniveau
- Nederlands in woord en geschrift
- 0 - 3 jaar werkervaring
- Ervaring in de verzekeringsbranche is een pré
Wat bieden wij
Een functie in eerste instantie via Verzekeringskracht, waarbij bij goed functioneren en een klik met de collega's en de organisatie kans op een lang verblijf. Bij onze opdrachtgever krijg je ruimschoots mogelijkheden voor persoonlijke inbreng en ontwikkeling. De organisatie en inhoud van van deze uitdagende functie zijn volop in ontwikkeling, waardoor er steeds uitdaging is. Daarbij krijg je volop de mogelijkheid om trainingen en opleidingen te volgen. Voor jouw inspanningen ontvang je een bovengemiddeld salaris en daarbij ontvang je een vakantietoeslag van 8,33% en 25 vakantiedagen. Werken kan zowel thuis als op kantoor.
Nieuwsgierig? Neem gerust contact op of solliciteer!!