Terug naar overzicht
  • Plaats

    Nijmegen

  • Gepubliceerd op

Bij welke organisatie

Verzekeringskracht biedt afwisselende en uitdagende opdrachten binnen de verzekeringsbranche. Samen één doel voor ogen, namelijk de juiste verzekeringskracht op de juiste plek met een optimale inzet. Dit hangt nauw samen met het plezier en de voldoening die jij als professional uit een functie haalt. De manier waarop wij de professionals matchen met de wensen van onze opdrachtgevers maakt de kracht van Verzekeringskracht. Plezier in je werk zorgt voor een positieve benadering en een beter resultaat. De kracht van samen is de drive om het beste uit onszelf te halen en succesvol te zijn. Verzekeringskracht is dé werkgever in verzekeringen waar jij als medewerker en de opdrachtgever centraal staan.

Daar sluit een professionele en persoonlijke begeleiding en ontwikkeling perfect op aan. Bij Verzekeringskracht word je vanaf het eerste contact begeleid gedurende de procedure en word je gecoacht tijdens de opdracht. Wij faciliteren regelmatig opleidingen, passend bij jouw vak, niveau en behoefte. 

Verzekeringskracht is onderscheidend en wij doen het samen met jou. We zijn geïnteresseerd in jou en denken met je mee. Onze persoonlijke benadering, korte lijnen, snel schakelen en ons luisterend oor maken Verzekeringskracht de juiste werkgever. Samen vormen we een sterk team en begeleiden wij jou en de opdrachtgever naar de optimale match.

Opdrachtgever

Onze opdrachtgever is een administratie- en belastingadviesbureau in Nijmegen. 
Zij bieden verschillende diensten aan zoals: online administraties voeren, jaarrekeningen en fiscale aangiften samenstellen, adviesdiensten, salarisadministraties en interim financieel management bij hun relaties op locatie. Het kantoor is vanwege hun brede toegankelijkheid werkzaam voor verschillende soorten ondernemingen. Binnen hun relaties bevinden zich diverse MKB-bedrijven van groot tot klein, grafische ondernemers, dienstverleners en horecagelegenheden. 

Vanuit de filosofie dat kwaliteit bovenaan staat en de dienstverlening betaalbaar moet zijn, hebben zij voor hun relaties geïnvesteerd in automatisering. Zij werken met de nieuwste technieken zoals scan en herken en volledig online in de cloud. Dit vertaalt zich direct in het efficiënt en snel uitvoeren van de werkzaamheden ten opzichte van collega kantoren.

In 2017 en 2019 is onze opdrachtgever door Exact Online verkozen tot Top 10 kantoor. Hiermee behoren zij bij de beste 10 kantoren van Nederland die automatisering en innovatie inzetten om klanten zo optimaal mogelijk van dienst te kunnen zijn. Onze opdrachtgever is volop in beweging en continu bezig met verdere uitbreiding.

De uitdaging

In deze veelzijdige functie verricht je diverse werkzaamheden voor relaties zoals het verwerken en controleren van verschillende administraties. Het begeleiden van de administratieve automatisering bij  klanten en op termijn het samenstellen van (eenvoudige) jaarrekeningen en fiscale aangiften

Je hebt veel contact met relaties die het kantoor bezoeken en per telefoon, e-mail, WhatsApp en Skype. Onze opdrachtgever werkt met een gezellig en professioneel team in een moderne omgeving. Zij vinden het belangrijk dat je thuis voelt. De werkzaamheden worden verricht in het kantoor in Nijmegen of op locatie bij relaties.

Je verwerkt niet alleen de administratie van relaties, je bouwt ook een band met hen op. Want goede service draait om het opbouwen van een relatie. Om in deze omgeving te passen, helpt het als je enthousiast bent en kunt schakelen tussen verschillende werkzaamheden als de situatie daar om vraagt. 

Wat kan je verwachten?

  • Een uitdagende fulltime functie binnen een groeiende organisatie
  • Een collegiale, informele sfeer en korte communicatielijnen

Wat vragen wij

  • MBO Administratief opleiding
  • Eventueel aangevuld met Praktijkdiploma Boekhouden (PDB) en/of Moderne Bedrijfsadministratie (MBA)
  • Enkele jaren ervaring in de accountancy of bij een administratiekantoor is een pré
  • Stressbestendige en flexibele persoonlijkheid
  • Doortastende zelfstandige wijze van communiceren
  • Ervaring met MS-Office programma’s
  • Beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Beheersing van de Engelse taal is een pré.

Wat bieden wij

Een functie van 32-40 uur per week met uitzicht op een vaste baan. Bij onze opdrachtgever krijg je ruimschoots mogelijkheden voor persoonlijke inbreng en ontwikkeling in een uitdagende internationale omgeving. De organisatie en inhoud van deze uitdagende functie is zijn volop in ontwikkeling, waardoor er steeds uitdaging is. Daarbij krijg je volop de mogelijkheid om trainingen en opleidingen te volgen. Voor jouw inspanningen ontvang je een bovengemiddeld salaris. Het is natuurlijk ook mogelijk om tijdelijk meer of minder te werken. Dit kan zowel thuis als op kantoor. 

Nieuwsgierig? Neem gerust contact op of solliciteer!!

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures